FAQ — Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIA

  1.     Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta ?

Tak. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki.

  1.     W jaki sposób mogę się zarejestrować / założyć konto?

Po kliknięciu w „Zaloguj się” w górnym menu, gdzie można wybrać opcję rejestracji lub zalogowania.

  1.     Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Agroczak.pl ?

Należy wybrać odpowiednim produkt, dodać do koszyka, wybrać sposób dostawy oraz płatności, wprowadzić dane adresowe i potwierdzić realizację zamówienia.

  1.     Jakie korzyści daje mi rejestracja w sklepie?

Możliwość wglądu do historii zamówień, udział w programie poleceń oraz brak konieczności wpisywania danych adresowych przy kolejnych zamówieniach.

  1.     Zapomniałem hasła - co zrobić?

Pod panelem logowania jest link „Nie pamiętam hasła”, dzięki któremu możemy dokonać jego zmiany. Po wpisaniu adresu e-mail, podanego przy rejestracji - zostanie wysłana do Ciebie wiadomość z wygenerowanym nowym hasłem.

  1.     Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Nie. Wszystkie zakupy w sklepie Agroczak.pl realizowane są poprzez stronę internetową.

  1.     Gdzie mogę sprawdzić statusy zamówień ?

Po zalogowaniu się do panelu „Moje konto” status zamówienia można sprawdzić w zakładce „Moje zamówienia”, gdzie pokazana jest historia oraz statusy poszczególnych zamówień.

  1.     Jak mogę otrzymać fakturę vat ?

Podczas dokonywania zamówienia, należy zaznaczyć „Chcę otrzymać fakturę”

  1.     Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, jeśli zakup jest dokonywany jest przez osobę fizyczną i produkt nie jest wykonany na indywidualne zamówienie.

  1. Jakie są możliwe formy płatności?

Przelew natychmiastowy, tradycyjny oraz BLIK.

 

DOSTAWA

  1.     Jakie są koszty i czas dostawy?

W przypadku zbiorników koszt dostawy uzależniony jest od jego wielkości, w przypadku innych produktów dostępna jest wysyłka kurierem DPD w cenie 18 zł.

  1.     Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Informacje o wysyłce otrzymasz drogą mailową. Znajdziesz ją również w zakładce „Moje zamówienia”

 

ZWROTY I REKLAMACJE

  1.     Zamówiony towar posiada wady. Jak mogę złożyć reklamację?

Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji dostępną w Regulaminie.

  1.     Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne. Co zrobić?

Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer 575 075 466 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: ul Mławska 33/13, 87-500 Rypin. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

  1.     Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia umowy zawartej na odległość ze sklepem Agroczak.pl?

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki w przypadku dokonania zakupu jako osoba fizyczna produktu prefabrykowanego(nie wykonanego na indywidualne zamówienie) poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: ul Mławska 33/13, 87-500 Rypin lub poinformować Sprzedawcę o woli odstąpienia za pośrednictwem BOK. Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość dowiesz się tutaj.

KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA

  1.     W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer 575 075 466  Możesz także wysłać wiadomość na sklep.sekowo@agroczak.pl. Nasi pracownicy odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

  1.     W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Nasi pracownicy Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

 

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE ? - SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl