FAQ — Najczęściej zadawane pytania
ZAMÓWIENIA
- Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta ?
Tak. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki.
- W jaki sposób mogę się zarejestrować / założyć konto?
Po kliknięciu w „Zaloguj się” w górnym menu, gdzie można wybrać opcję rejestracji lub zalogowania.
- Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Agroczak.pl ?
Należy wybrać odpowiednim produkt, dodać do koszyka, wybrać sposób dostawy oraz płatności, wprowadzić dane adresowe i potwierdzić realizację zamówienia.
- Jakie korzyści daje mi rejestracja w sklepie?
Możliwość wglądu do historii zamówień, udział w programie poleceń oraz brak konieczności wpisywania danych adresowych przy kolejnych zamówieniach.
- Zapomniałem hasła - co zrobić?
Pod panelem logowania jest link „Nie pamiętam hasła”, dzięki któremu możemy dokonać jego zmiany. Po wpisaniu adresu e-mail, podanego przy rejestracji - zostanie wysłana do Ciebie wiadomość z wygenerowanym nowym hasłem.
- Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Nie. Wszystkie zakupy w sklepie Agroczak.pl realizowane są poprzez stronę internetową.
- Gdzie mogę sprawdzić statusy zamówień ?
Po zalogowaniu się do panelu „Moje konto” status zamówienia można sprawdzić w zakładce „Moje zamówienia”, gdzie pokazana jest historia oraz statusy poszczególnych zamówień.
- Jak mogę otrzymać fakturę vat ?
Podczas dokonywania zamówienia, należy zaznaczyć „Chcę otrzymać fakturę”
- Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, jeśli zakup jest dokonywany jest przez osobę fizyczną i produkt nie jest wykonany na indywidualne zamówienie.
- Jakie są możliwe formy płatności?
Przelew natychmiastowy, tradycyjny oraz BLIK.
DOSTAWA
- Jakie są koszty i czas dostawy?
W przypadku zbiorników koszt dostawy uzależniony jest od jego wielkości, w przypadku innych produktów dostępna jest wysyłka kurierem DPD w cenie 18 zł.
- Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Informacje o wysyłce otrzymasz drogą mailową. Znajdziesz ją również w zakładce „Moje zamówienia”
ZWROTY I REKLAMACJE
- Zamówiony towar posiada wady. Jak mogę złożyć reklamację?
Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji dostępną w Regulaminie.
- Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne. Co zrobić?
Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer 575 075 466 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: ul Mławska 33/13, 87-500 Rypin. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.
- Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia umowy zawartej na odległość ze sklepem Agroczak.pl?
Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki w przypadku dokonania zakupu jako osoba fizyczna produktu prefabrykowanego(nie wykonanego na indywidualne zamówienie) poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: ul Mławska 33/13, 87-500 Rypin lub poinformować Sprzedawcę o woli odstąpienia za pośrednictwem BOK. Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość dowiesz się tutaj.
KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA
- W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer 575 075 466 Możesz także wysłać wiadomość na sklep.sekowo@agroczak.pl. Nasi pracownicy odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
- W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Nasi pracownicy Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE ? - SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI