Kategorie

    FAQ — Najczęściej zadawane pytania

    ZAMÓWIENIA

    1.     Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta ?

    Tak. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki.

    1.     W jaki sposób mogę się zarejestrować / założyć konto?

    Po kliknięciu w „Zaloguj się” w górnym menu, gdzie można wybrać opcję rejestracji lub zalogowania.

    1.     Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Agroczak.pl ?

    Należy wybrać odpowiednim produkt, dodać do koszyka, wybrać sposób dostawy oraz płatności, wprowadzić dane adresowe i potwierdzić realizację zamówienia.

    1.     Jakie korzyści daje mi rejestracja w sklepie?

    Możliwość wglądu do historii zamówień, udział w programie poleceń oraz brak konieczności wpisywania danych adresowych przy kolejnych zamówieniach.

    1.     Zapomniałem hasła - co zrobić?

    Pod panelem logowania jest link „Nie pamiętam hasła”, dzięki któremu możemy dokonać jego zmiany. Po wpisaniu adresu e-mail, podanego przy rejestracji - zostanie wysłana do Ciebie wiadomość z wygenerowanym nowym hasłem.

    1.     Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

    Nie. Wszystkie zakupy w sklepie Agroczak.pl realizowane są poprzez stronę internetową.

    1.     Gdzie mogę sprawdzić statusy zamówień ?

    Po zalogowaniu się do panelu „Moje konto” status zamówienia można sprawdzić w zakładce „Moje zamówienia”, gdzie pokazana jest historia oraz statusy poszczególnych zamówień.

    1.     Jak mogę otrzymać fakturę vat ?

    Podczas dokonywania zamówienia, należy zaznaczyć „Chcę otrzymać fakturę”

    1.     Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

    Tak, jeśli zakup jest dokonywany jest przez osobę fizyczną i produkt nie jest wykonany na indywidualne zamówienie.

    1. Jakie są możliwe formy płatności?

    Przelew natychmiastowy, tradycyjny oraz BLIK.

     

    DOSTAWA

    1.     Jakie są koszty i czas dostawy?

    W przypadku zbiorników koszt dostawy uzależniony jest od jego wielkości, w przypadku innych produktów dostępna jest wysyłka kurierem DPD w cenie 18 zł.

    1.     Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

    Informacje o wysyłce otrzymasz drogą mailową. Znajdziesz ją również w zakładce „Moje zamówienia”

     

    ZWROTY I REKLAMACJE

    1.     Zamówiony towar posiada wady. Jak mogę złożyć reklamację?

    Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji dostępną w Regulaminie.

    1.     Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne. Co zrobić?

    Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer 575 075 466 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: ul Mławska 33/13, 87-500 Rypin. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

    1.     Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia umowy zawartej na odległość ze sklepem Agroczak.pl?

    Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki w przypadku dokonania zakupu jako osoba fizyczna produktu prefabrykowanego(nie wykonanego na indywidualne zamówienie) poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: ul Mławska 33/13, 87-500 Rypin lub poinformować Sprzedawcę o woli odstąpienia za pośrednictwem BOK. Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość dowiesz się tutaj.

    KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA

    1.     W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer 575 075 466  Możesz także wysłać wiadomość na sklep.sekowo@agroczak.pl. Nasi pracownicy odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

    1.     W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Nasi pracownicy Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

     

    NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE ? - SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

     

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper.pl